Rekreativno plivanjeSunce, cveće i proleće… Leto na vidiku !

Pravi je trenutak da počnete  sa vašom novom omiljenom rekreacijom – plivanjem. Rezultat će biti zategnuto i lepo telo a istovremeno činite ogromno dobro za svoje zdravlje . Sa odlaskom leta zabavi nije kraj jer vam zatvoreni bazeni pružaju mogućnost da svoju omiljenu rekreaciju praktikujete tokom cele godine bez obzira na vremenske prilike i neprilike . 

Kada su u pitanju zdravlje i kondicija plivanje je najbolja opcija!

Struka ga preporučuje svakodnevno ili bar tri puta nedeljno po sat vremena .

Telo troši znatne količine energije tokom plivanja pa je ono odličan izbor ukoliko vam je cilj zatezanje. Plivanje poboljšava kondiciju, sagoreva kalorije i jača kompletnu muskulaturu tela . Zbog svog blagotvornog dejstva na kardiovaskularni i respiratorni sistem , razvoj mišića, pozitivnog delovanja na psihu i relaksirajućeg efekta stručnjaci ga smatraju najkorisnijim sportom .

Plivanje se preporučuje svima a posebno osobama koje pate od anksioznosti,bore se sa stresom ili imaju napade panike. Disanje tokom plivanja je dublje i donosi osećaj smirenosti . Nivo kortizola
opada te se ceo organizam opušta i umiruje.

Dokazano je da rekreativno plivanje pobljšava zdravstveno stanje osoba koje imaju problem sa kardiovaskularnim bolestima ,astmom,artritisom, dijabetesom… Redovno plivanje smanjuje nivo glukoze u krvi i povećava kapacitet pluća a preporučuje se i trudnicama jer je savršen izbor za umerenu aktivnost. Nema naprezanja, rizika od povrede i pregrevanja tela a deluje umirujuće. Podjednako je korisno kako za majku tako i za bebu.

Zdrave kosti,dobar san i ravnoteža ….uz sve to i podmlađuje !

Tokom naučne studije koja je trajala 3 decenije sa više desetina hiljada ispitanika dokazano je da oni koji praktikuju rekreativno plivanje imaju 50% manju stopu smrtnosti u odnosu na ostalu aktivnu populaciju .

Produžite život plivajući ! 

What's your reaction?
0Cool0Bad0Lol0Sad